Asistentka / asistent obchodního oddělení 2 - 3 dny v týdnu
Informace
Vaší náplní práce bude:
- telefonická a písemná komunikace s dodavateli, úřady a zákazníky
- vystavování nabídek, objednávek a fakturace
- příprava podkladů účtárnu
- skladové hospodářství
Co od vás očekáváme
Profil ideálního kandidáta:
Min. SŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
Základní znalost AJ
Spolehlivost a samostatnost
Příjemné vystupování a organizační schopnosti
Uživatelská znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel), internet
Schopnost učit se novým věcem
Co vám nabízíme
• získání praxe v obchodní činnosti / logistice/ distribuci, prohloubení teoretických znalostí z účetní a daňové oblasti
• zázemí úspěšné obchodní společnosti
• zajímavé mzdové podmínky
• pracoviště 3 min. od stanice Petřiny, trasa metra A
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka / asistent obchodního oddělení 2 - 3 dny v týdnu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka / asistent obchodního oddělení 2 - 3 dny v týdnu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Naviggo Group s.r.o..