Asistentka/asistent administrativy oblastní kanceláře Brno
Máte organizační talent? Jste komunikativní? Láká Vás práce v druhé největší profesní komoře v ČR? Do našeho týmu přijmeme pečlivou asistentku/pečlivého asistenta administrativy. Hledáme zodpovědnou a komunikativní osobnost, která si poradí s různorodostí činností a je schopna pracovat z větší části samostatně.
Co bude náplní Vaší práce:
- příjem žádostí o udělení autorizace ČKAIT;
- asistence tajemnici oblastní kanceláře;
- základní práce v účetním systému – objednávky, kontroly čerpání, likvidace faktur, příjem majetku;
- zabezpečení administrativní agendy a činností oddělení – zejména administrativní práce spojené s vyúčtováním cestovních příkazů, evidence docházky a čerpání dovolené zaměstnanců, spisová služba, sledování plnění úkolů vyplývajících ze zápisů, rezervace místností apod.;
- komunikace s dalšími orgány ČKAIT (případně i partnery).
Jaké máme požadavky:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou);
- výborná znalost českého jazyka, základní znalost anglického jazyka;
- velmi dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, systematičnost, samostatnost, organizační schopnosti, schopnost pracovat v týmu, odolnost vůči stresu, ochota učit se nové věci;
- zkušenosti, popř. orientace ve stavebnictví, praxe na obdobné pozici výhodou;
- dobrá znalost práce na PC včetně systému MS Office 365, Google Workspace;
- znalost programů CRM a obdobných výhodou.
Co nabízíme:
- zajímavou, odpovědnou práci v prostředí profesní komory ČKAIT na oblasti Brno;
- přátelský kolektiv, moderní a vybavené kanceláře;
- parkování v prostorách pracoviště;
- úvazek plný nebo částečný (záleží na domluvě) s místem výkonu práce na adrese Vrchlického sad 1962/2, Brno;
- 5 týdnů dovolené;
- stravenkový paušál;
- odpovídající mzdové ohodnocení, v souladu s řády ČKAIT.
Nástup: dle domluvy, předpoklad od 1.11.2024, možnost nástupu ihned výhodou.
Svoje CV v češtině, doklad o dosaženém vzdělání a průvodní dopis, ve kterém vyjádříte, proč vás tato pracovní nabídka zaujala a proč se ucházíte o zaměstnání na našem pracovišti, prosím zašlete elektronicky na kontaktní email.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Benefity
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy a školení
- Stravenkový paušál
- Pitný režim
- Mobilní telefon
- Cafeterie
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka/asistent administrativy oblastní kanceláře Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka/asistent administrativy oblastní kanceláře Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě.