Asistentka Advokátní Kanceláře
**O nás**:
Advokátní kancelář
**Asistentka/asistent**:
Advokátní kancelář v centru Brna hledá kandidátku/kandidáta na pozici asistentka/asistent
Praovní náplň
- správa spisů, sledování lhůt a jejich evidence, zakládání a archivace dokumentů
- sepis_ _návrhů_ _na vklad do katastru nemovitostí
- sepis_ _návrhů změn do obchodního rejstříku
- práce v účetním programu Pohoda
- administrativní podpora advokátům a koncipientům
- třídění a zpracování odchozí a příchozí pošty, DS
- úprava a formátování dokumentů
- vyřizování telefonátů
- pochůzky po úřadech
- zajištění organizačního chodu kanceláře
**Očekáváme**:
- pokročilou znalost práce na PC - zejména Word, Excel, Outlook
- rychlé a kvalitní psaní na klávesnici
- pečlivost, smysl pro zodpovědnost a aktivní přístup k zadaným úkolům
- organizační a komunikační schopnosti
- zkušenosti z prostředí právní kanceláře - Ak, Nk, Ek, SZ či soudu výhodou
- základy administrativy spojené s insolvenčním řízením vítány
- znalost účetního programu Pohoda vítána
**Nabízíme**:
- zázemí zavedené advokátní kanceláře
- příjemné pracovní prostředí v aktivním kolektivu v centru Brna
- pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci
- stravenkový paušál
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Advokátní Kanceláře: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Advokátní Kanceláře?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Čapčuch Pavel, JUDr., advokát.