Asistent společnosti
Informace
práce na zkrácený úvazek - pouze 4 hodiny/den (8:30 - 12:30)
- vedení sekretariátu,
- administrativa (příprava a evidence smluv a potřebných podkladů, správa firemních databází, vedení knihy jízd, ...),
- Vyřizování korespondence,
- Zápisy z jednání,
- evidence a výdej pracovního oblečení zaměstnancům.
Co od vás očekáváme
- středoškolské vzdělání,
- znalost práce s PC (MS Office, Outlook),
- organizační a komunikační schopnosti,
- samostatnost a spolehlivost,
- řidičský průkaz sk. B.
Co vám nabízíme
- práci na hlavní pracovní poměr, nástup je možný ihned
- vybavená kancelář
- služební vozidlo + CCS
- počítač/NTB
- mobilní telefon
- zaměstnanecký tarif
- benefitní karta Můj Up
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 - 30 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BBS OCHRANA MAJETKU s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Plzeň - Administrativa