Asistent rezervačního oddělení
Informace
Jsme manažeři štěstí! Pomáháme lidem najít a zažít nejbáječnější momenty jejich života. Protože cestování přináší lidem chvíle odpočinku, odpojení od všednodennosti, spojení s jejich blízkými, chvíle, kdy se mohou nadechnout a jen tak být. Ale také roztáhnout křídla a objevovat.
Svět, ve kterém se naši zákazníci vracejí z dovolených, je vždy o něco šťastnější. Zkrátka, radost začíná u nás, v Invia.
Radost začíná u nás, v Invia! Pomáháme lidem najít a prožít nejkrásnější momenty jejich života. Spojuje nás společná snaha přinášet nezapomenutelné zážitky. Jsme jednou z největších cestovních agentur ve střední Evropě, a přesto si stále udržujeme neformální a přátelskou atmosféru. Právě teď hledáme nového kolegu na pozici Asistent rezervačního oddělení!
Na této pozici budeš komunikovat s našimi prodejci a franchisovými partnery i s celou řadou německých, polských a maďarských cestovních kanceláří. Získáš tak zkušenost s různými rezervačními systémy, Tvá předešlá znalost některého z nich je však výhodou: Amadeus/Bistro Portal, interní systém Invia, Iris plus, TUI Wirtualny Doradca, Merlin X, B2B Blue style PL, Mount Vacation, Ibusz.
Tvá náplň práce bude:
- Komunikace s německými, polskými nebo maďarskými cestovními kancelářemi, s kolegy naší společnosti, s FR partnery
- Zpracovávání poptávek
- Zpracování požadavků a dotazů k rezervacím
- Ověřování dostupnosti hotelů u zahraničních partnerů (v rezervačním systému, e-mailem, telefonicky)
- Zpracování podkladů pro fakturace a platby
- Zpracování změn v rezervaci ze strany cestovních kanceláří
Co od vás očekáváme
- Znalost anglického nebo německého jazyka
- Výborná znalost práce na PC
- Komunikativnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
- Hledáme týmového hráče
- Pozitivní přístup k práci
- Nástup možný ihned
Co vám nabízíme
- 180 Kč/hod
- Flexibilní pracovní doba –odpolední směny a víkendy
- Skvělá firemní kultura – mladý kolektiv, moderní prostředí kousek od centra
- Firemní akce & benefity – společné snídaně, ovocné dny, nanuky v létě, minigolf, bowling a vánoční večírky
- Možnost kariérního růstu – dlouhodobá spolupráce, možnost přejít na částečný nebo plný úvazek
Pokud hledáš stabilní anebo jen krátkodobější brigádu, která tě bude bavit, neváhej a přidej se k nám!
Těšíme se na Tebe!
HR tým společnosti Invia.cz
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Invia.cz, a.s. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Asistent rezervačního oddělení Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 180 Kč Nabídka přidána: 28. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent rezervačního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent rezervačního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 180 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Invia.cz, a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.