Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Požadavky: Pro našeho klienta, který se zabývá prodejem elektronických součástek a stavebních prvků pro elektroniku hledáme posilu do týmu na pozici Asistent provozního ředitele/Back Office specialista. Jedná se o ryze český podnik, mezi jehož přední dodavatele patří společnosti jak z Evropy, tak Asie i Ameriky.
Náplň práce:
* Spolupráce s obchodním, logistickým a technickým oddělením
* Přijímání telefonických hovorů s dodavateli, vyřizování obchodní korespondence
* Práce se sortimentem – od pomoci s výběrem po tvorbu cenové nabídky
* Běžné administrativní úkony
* Péče o hladký chod kanceláře, aby vše fungovalo a všeho bylo dostatek
* Pracovní doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 (možnost flexibilní úpravy)
Očekáváme:
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem
* Uživatelská znalost MS Office
* Základní znalost slaboproudé elektrotechniky – absolvované studium v oboru výhodou
* Orientace v oboru elektronických součástek vítána
* Umění komunikace s lidmi (základní manažerské schopnosti)
* Dobré organizační vlastnosti
* Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* Nástupní mzda po zkušební době 40 000 – 43 000 Kč s možností dalšího navýšení
* 5 týdnů dovolené
* Práce na HPP, plný úvazek
* Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu
* Možnost flexibilní pracovní doby
* Po zaškolení možnost částečného homeoffice
* Odborný růst – školení, jazykové kurzy, zahraniční služební cesty
* Možnost příspěvku na důchod (DIP nebo penzijní připojištění) či životní pojištění
* Zázemí firmy s dlouholetou tradicí
* Firemní akce
* Zázemí společnosti v lokalitě České Meziříčí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Rychnov nad Kněžnou Pracovní pozice: Asistent provozního ředitele/Back Office specialista Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40000 - 43000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 4. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent provozního ředitele/Back Office specialista: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent provozního ředitele/Back Office specialista?
Práce je nabízena v lokalitě Rychnov nad Kněžnou.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 - 43000 Kč/měsíc.