Asistent provozního ředitele/Back Office specialista

České Meziříčí

Asistent provozního ředitele/Back Office specialista

Pro našeho klienta, který se zabývá prodejem elektronických součástek a stavebních prvků pro elektroniku hledáme posilu do týmu na pozici Asistent provozního ředitele/Back Office specialista. Jedná se o ryze český podnik, mezi jehož přední dodavatele patří společnosti jak z Evropy, tak Asie i Ameriky.

Náplň práce:

  • Spolupráce s obchodním, logistickým a technickým oddělením
  • Přijímání telefonických hovorů s dodavateli, vyřizování obchodní korespondence
  • Práce se sortimentem – od pomoci s výběrem po tvorbu cenové nabídky
  • Běžné administrativní úkony
  • Péče o hladký chod kanceláře, aby vše fungovalo a všeho bylo dostatek
  • Pracovní doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 (možnost flexibilní úpravy)

Očekáváme:

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Základní znalost slaboproudé elektrotechniky – absolvované studium v oboru výhodou
  • Orientace v oboru elektronických součástek vítána
  • Umění komunikace s lidmi (základní manažerské schopnosti)
  • Dobré organizační vlastnosti
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Nástupní mzda po zkušební době 40 000 – 43 000 Kč s možností dalšího navýšení
  • 5 týdnů dovolené
  • Práce na HPP, plný úvazek
  • Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu
  • Možnost flexibilní pracovní doby
  • Po zaškolení možnost částečného homeoffice
  • Odborný růst – školení, jazykové kurzy, zahraniční služební cesty
  • Možnost příspěvku na důchod (DIP nebo penzijní připojištění) či životní pojištění
  • Zázemí firmy s dlouholetou tradicí
  • Firemní akce
  • Zázemí společnosti v lokalitě České Meziříčí

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)



Benefity


  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na soukromé životní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky
  • Dovolená navíc
  • Možnost home office
  • Firemní akce

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
    Lokalita: České Meziříčí
    Pracovní pozice: Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40000-43000 Kč
    Nabídka přidána: 16. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Další nabídky práce >>>

Práce Asistent provozního ředitele/Back Office specialista: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent provozního ředitele/Back Office specialista?

Práce je nabízena v lokalitě České Meziříčí.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40000-43000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent provozního ředitele/Back Office specialista ve městě České Meziříčí? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. ještě dnes.
0.2365