Asistent/ka zákaznického servisu, až 300 Kč/hod
Informace
Máte praxi v zákaznickém servisu a rádi byste pečovali o stávající zákazníky? Vyhovuje Vám práce na zkrácený úvazek 20 h týdně s flexibilně rozloženou pracovní dobou?
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem hygienických pomůcek, hledáme novou posilu do kanceláře na Praze 8!
Vaší náplní práce bude:
Pravidelná péče o stávající klientelu společnosti
Zpracovávání objednávek, kontrola a případná upřesnění se zákazníky – zejména telefonická komunikace
Podpora obchodních zástupců a oddělení zákaznického servisu
Co od vás očekáváme
Praxi v zákaznickém servisu / sales
Alespoň SŠ vzdělání
Uživatelskou znalost práce na počítači
Komunikativnost a příjemné vystupování
Znalost AJ výhodou
Co vám nabízíme
Fixní finanční ohodnocení od 270 Kč / hod (po 3 měsících navyšujeme mzdu na 300 Kč / hod)
Spolupráci na zkrácený hlavní pracovní poměr v rozsahu 20 h týdně (směny si volíte v čase 8-15:00)
Příležitost po čase přejít na plný úvazek v rozsahu 40 h týdně
Stravenkový paušál
Týden volna navíc
Pracoviště s výbornou dopravní dostupností (Praha 8)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka zákaznického servisu, až 300 Kč/hod: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka zákaznického servisu, až 300 Kč/hod?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 270 - 300 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa