Asistent/ka zákaznického servisu, až 300 Kč/hod.
- Pravidelná péče o stávající klientelu společnosti
- Zpracovávání objednávek, kontrola a případná upřesnění se zákazníky – zejména telefonická komunikace
- Podpora obchodních zástupců a oddělení zákaznického servisu
Nabídka: - Fixní finanční ohodnocení od 270 Kč / hod (po 3 měsících navyšujeme mzdu na 300 Kč / hod)
- Spolupráci na zkrácený hlavní pracovní poměr v rozsahu 20 h týdně (směny si volíte v čase 8-15:00)
- Příležitost po čase přejít na plný úvazek v rozsahu 40 h týdně
- Stravenkový paušál
- Týden volna navíc
- Pracoviště s výbornou dopravní dostupností (Praha 8)
Požadavky: - Praxi v zákaznickém servisu / sales
- Alespoň SŠ vzdělání
- Uživatelskou znalost práce na počítači
- Komunikativnost a příjemné vystupování
- Znalost AJ (B1-B2)
Poznámka: V případě, že Vás nabídka zaujala zašlete životopis nebo zavolejte na uvedené telefonní číslo.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka zákaznického servisu, až 300 Kč/hod.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka zákaznického servisu, až 300 Kč/hod.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 270 - 300 Kč za hodinu.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco Praha pobočka.