Asistent/ka zákaznického centra
Informace
• Fakturace zboží na základě objednávek – e-mail, e-shop, telefonicky
• Kontakt se zákazníkem – upřesnění specifikace požadavků
• Příjem a zpracování zakázek včetně přípravy dokladů pro odeslání
• Práce v interním informačním systému – zadávání ceníků a slev pro zákazníky
• Zadávání nových zákazníků do systému a vytváření přístupů zákazníkům pro objednávky v e-shopu
• Řešení reklamací
• Komunikace se skladem a řidiči
Co od vás očekáváme
• Přirozenou komunikativnost a otevřenost, ideálně v kombinaci se zvídavostí a zdravým selským rozumem.
• Pečlivost a schopnost organizovat si vlastní práci. Orientaci na zákazníka a jeho potřeby. Schopnost nalézt a realizovat řešení, dle požadavků zákazníka
• Znalost práce na PC – základní práce s Excelem, Wordem a internetem se určitě bude hodit.
• Schopnost týmové práce, stejně tak, jako samostatné řešení a plánování zadaných úkolů.
• Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Co vám nabízíme
• Motivující finanční ohodnocení.
• Stravenkový paušál, pět týdnů dovolené, výhodné zaměstnanecké nákupy, pojištění odpovědnosti.
• Možnost občasné práce z domova
• Podporu a rozvoj potřebných dovedností a znalostí. Garantujeme vám, že náš trénink Vás bude bavit a posune Vaše znalosti a schopnosti na vyšší úroveň.
• Pracovní úvazek na HPP a v neposlední řadě kolektiv pohodových kolegů, se kterými je i čas se zasmát a rádi táhnou za jeden provaz…. A k tomu výbornou kávu.
• Místo výkonu práce – Brno, centrála společnosti
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka zákaznického centra: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka zákaznického centra?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33 000 - 35 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JOBINN & HOSTESSINN, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa