Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Dohoda o provedení práceDohoda o pracovní činnosti
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
- Nabízená mzda: 180 - 210 Kč/hod.
z:19.11.2024
pracoviště Příbor a okolí (Home office, případně v kanceláři v Příboře)
Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by byl pravou rukou vedoucího. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně zastřeší chod kanceláře, bude vytvářet a spravovat dokumenty, komunikovat s týmem, připravovat reporty, hlídat termíny, případně občas něco vyřídí v terénu.
Požadujeme:
Znalost práce na PC.
Komunikativní a organizační schopnosti.
Samostatnost.
Řidičský průkaz sk. B.
Znalost anglického jazyka slovem a písmem na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
Různorodou a zajímavou práci.
Možnost růstu a rozvoje dovedností.
Flexibilitu.
Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
Práce je vhodná pro maminky na MD.
Práci převážně na Home office, případně dle aktuálních potřeb v kanceláři
kontakt: od 01.12.2024 09:00-18:00 na + 711
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office?
Práce je nabízena v lokalitě Příbor.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 180 - 210 Kč/hod..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NT Services s.r.o..