Asistent/ka Vedení Správy Budov a Nemovitostí
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
**Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.**
**Nástup je možný ihned. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.**
**Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně.**
**Co budete dělat**:
- Zpracovávat **administrativní agendu v interním systému** HelpDesk.
- **Hlídat termíny** pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce.
- **Poptávat u dodavatelů** výměny zařízení a opravy budov.
- **Provádět tendry** na dodavatele podle jasně předepsaného zadání.
- **Komunikovat se zaměstnanci** společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy.
- Administrativní **práce na smlouvách s dodavateli.**
- Potřebnou administrativu s tím spojenou.
**Co nabízíme za dobře odvedenou práci**:
- SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především **dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.**:
- **Mzdové ohodnocení za plný úvazek je od 24 000 - 30 000 Kč hrubého.**:
- **Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně** (116 Kč / pracovní den).
- **Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.**:
- **5 týdnů dovolené.**:
- **Kartu **do obchodního řetězce.
- Volné víkendy a svátky.
- Samozřejmostí jsou také **zaměstnanecké slevy na zboží**.
**Jaký je náš ideální pracovník**:
- Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.
- Má výborné komunikační dovednosti.
- Má vlastní nadhled a umí samostatně vykonávat práci.
- Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.
- Ovládá práci na PC + MS Office.
- Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Poznáváte se a nabízená práce by vás bavila? To moc rádi slyšíme!
Klikněte na tlačítko níže, vyplňte formulář a připojte životopis. My se vám ozveme.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka Vedení Správy Budov a Nemovitostí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka Vedení Správy Budov a Nemovitostí?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SMERO.