Asistent/ka vedení společnosti

Ústí nad Labem
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Pro našeho klienta, silnou společnost v oblasti dodávek technologických zařízení s celosvětovou působností, hledáme do expertního týmu administrativní podporu na pozici Asistent/ka vedení společnosti.

Náplň práce:

* administrativní podpora řediteli společnosti a případně vedoucím jednotlivých oddělení
* spolupráce s ostatními zaměstnanci v tuzemské pobočce a také v rámci mezinárodního týmu
* podílení se na propagaci organizace a marketingu, příprava prezentace a reprezentace společnosti
* zajištění komunikace v anglickém jazyce, překlady do a z anglického jazyka, případně zajištění překladů u externích společností
* zodpovědnost za archiv (dokumentace a výkresy)
* pořizování záznamů z porad a setkání

Požadujeme:

* středoškolské vzdělání
* reprezentativní vystupování
* znalost AJ min na úrovni B2 – interní pravidelná komunikace napříč společností
* zkušenosti s administrativními činnostmi (asistentka ředitele)
* zkušenost s organizováním práce vedení společnosti
* zkušenosti s formálními úpravami textů obchodních a smluvních dokumentů velkou výhodou

--strong--Nabízíme:--/strong--

* 40 000 - 50 000 Kč + možnost růstu
* stravenky
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9 – 14 hod.
* mobilní telefon
* místo výkonu práce: Ústecký kraj

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

--strong--Benefity--/strong--
* Mobilní telefon
* Flexibilní začátek/konec pracovní doby
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
Požadujeme:
Angličtina - Středně pokročilá
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
40 000–50 000 Kč/měsíc

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
    Lokalita: Ústí nad Labem
    Pracovní pozice: Asistent/ka vedení společnosti
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 50000 Kč
    Nabídka přidána: 10. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/ka vedení společnosti: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka vedení společnosti?

Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Labem.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 50000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka vedení společnosti ve městě Ústí nad Labem? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. ještě dnes.
0.1252