Asistent/ka vedení společnosti s NJ
O nás
Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 6 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
Jste komunikativní, hovoříte plynně německy a máte vždy všechno pečlivě zorganizované?
Rád/a komunikujete po telefonu, ale nedělá Vám problém i samostatně připravit dokumenty či prezentaci?
Pak pro Vás máme skvělou příležitost!
Momentálně hledáme Asistenta/ku vedení společnosti Lidl v České republice. Budete to právě Vy?
Pracovní náplň:
- administrativní a organizační podpora 2 jednatelů (správa kalendáře a e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
- samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
- telefonická a e-mailová komunikace v němčině na denní bázi
- sestavování a správa pravidelných reportů
- práce s interními systémy
- celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy
Váš profil:
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost na obdobné pozici min. 2 roky (pozice v korporátním prostředí výhodou)
- plynulá znalost německého jazyka podmínkou (min. B2 úroveň)
- dobrá znalost MS Office – zejména PowerPoint a Excel
- organizovanost a komunikativnost
- příjemné vystupování
- proaktivita, vysoké pracovní nasazení, samostatnost a pečlivost
Nabízíme:
V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.
- smlouvu na dobu neurčitou
- postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
- příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
- systém Cafeterie – benefity podle vás
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- letní, vánoční a jubilejní večeře
- program všestranné pomoci zaměstnancům „S námi můžeš počítat!“
- zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
- čerstvé ovoce, káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
- balíček pro nastávající rodiče
- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka vedení společnosti s NJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka vedení společnosti s NJ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Lidl Česká republika s.r.o..