Asistent/ka Vedení SpoleČnosti
**Jak bude vypadat vaše nová práce**:
- většinu času strávíte v kanceláři v úzkém kontaktu s vedením společnosti
- budete se starat o plynulý chod sekretariátu a ve vaší péči budou i návštěvy našich jednatelů
- nedílnou součástí vaší každodenní práce bude administrativní podpora vedení společnosti, vyřizování korespondence a příprava podkladů různého charakteru
- organizačně musíte zvládnout připravit jednání s obchodními partnery, se zástupci mateřské společnosti café+co i meetingy kolegů
- žádoucí bude i vaše osobní účast při některých jednáních a zajištění potřebného servisu včetně občerstvení
- ve vaší kompetenci bude také obstarání podpisů vedoucích pracovníků a dohled nad správným oběhem interních dokumentů
- pod palcem budete mít i správu datové schránky, ověřování písemností u orgánů státní správy a aktualizaci obchodních dat společnosti na úřadech
- důležité je umět si poradit s jednoduchými předklady z angličtiny nebo němčiny
**Co vám můžeme nabídnout**:
- zaměstnáme vás na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
- poskytneme vám kancelářské zázemí v moderní budově centrály společnosti v Modřicích u Brna
- získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den
- každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na volnočasové aktivity
- půjde-li nám to společně na výbornou, můžeme se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou
- budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky
- v průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo například benefity našich partnerů
**Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít**:
- hravě zvládat práci na počítači a plně využívat základní produkty MS Office
- mít smysl pro zodpovědnost, pečlivost a umět dotahovat zadané úkoly až do konce
- umět si vhodně zorganizovat práci a dodržet stanovené termíny
- reprezentativně vystupovat, být loajální a umět komunikovat osobně i telefonicky dle základních pravidel etikety
- samostatnost je žádána, ale hodí se i schopnost umět pracovat v týmu
- nezaleknout se ad-hoc úkolů a ani když se to na vás začne hrnout
- mít pozitivní přístup a chuť učit se novým věcem
**Bez čeho to určitě nepůjde**
- ukončeného SŠ vzdělání s maturitou
- plynné komunikace v angličtině (výhodou je němčina, popř. další světové jazyky
- zkušeností s prací na podobné pozici a cit pro organizaci práce
- řidičského průkazu skupiny B
- mít smysl pro diskrétnost a loajalitu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka Vedení SpoleČnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka Vedení SpoleČnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Modřice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DELIKOMAT.