Asistent/ka Vedení Logistického Centra - Olomouc
**Shrnutí**:
Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
**Pracovní náplň**:
- administrativní a organizační podpora vedení logistického centra
- samostatná příprava podkladů
- sjednávání a organizace pracovních schůzek, příprava zasedacích místností
- komunikace s ostatními odděleními logistického centra a prodejnami
- sestavování reportů a statistik
- zajištění kompletní agendy spojené s chodem sekretariátu
**Váš profil**:
- ukončené středoškolské vzdělání
- předchozí praxe na administrativní pozici výhodou
- ** komunikativní znalost německého jazyka podmínkou**:
- dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- proaktivní přístup k práci
- organizační a komunikační schopnosti
- příjemné vystupování
**Nabízíme**:
- **smlouvu na dobu určitou do 30. 6. 2026**:
- postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
- příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- letní, vánoční a jubilejní večeře
- vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
- program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“
- zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
- káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
- balíček pro nastávající rodiče
- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka Vedení Logistického Centra - Olomouc: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka Vedení Logistického Centra - Olomouc?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy LIDL.