Asistent (Ka) V Kanceláři Daňového Poradce
Asistent (ka) v kanceláři daňového poradce - 20 hodin týdně - Pardubice
**Láká Vás práce s lidmi? Baví Vás administrativa, ekonomika, daně?**
Tak zkuste začít pracovat jako **asistent(ka) v kanceláři daňového poradce** a to prozatím v** rozsahu 20 hodin týdně** a to formou zkráceného pracovního úvazku, brigády či praxe.
Jsme pardubická poradenská společnost, která pracuje na tom, aby se čím dále více zjednodušovaly procesy při externím zpracování účetnictví u klientů. Napomáháme tomu, aby se většina dokladů v účetnictví zpracovávala přímo u klientů a my efektivně prováděli kontrolu zpracování dokladů a dokončovali jednotlivé činnosti do finální podoby. Snažíme se o to, aby nám to také společně klapalo. Děláme to již více než 20 let a fakt nás to baví.
- Co vás na pozici Asistent(ka) čeká?
- Zpracování a příprava podkladů k fakturaci
- Evidenci a přebírání pošty
- Příprava a shromažďování dokladů, podkladů od jednotlivých klientů,
- Skenování dokumentů, správu a evidenci smluv, dokumentů;
- Vedení pokladny a případně i dalších firemních agend
- Spravovat kalendáře, plánovat a koordinovat schůzky, vyřizovat telefonické hovory
- Co byste měl/a vědět, než nám pošlete životopis:
Půjde o administrativní podporu všech činností kanceláře daňového poradce, která má vazbu na pevně daný zákonný termín a odpovídající kvalitu
- Čeho si na Vás budeme cenit?
- Studoval(a) jste SŠ/VŠ (případně VOŠ) ekonomického směru (i absolvent(ka))
- Máte základní teoretickou znalost účetnictví a základní orientaci v daňové problematice
- Ovládáte WORD a EXCEL na vyšší úrovni
- Máte dobré analytické a organizační schopnosti, příjemné telefonické i osobní komunikativní vystupování
- Jste samostatný/á, spolehlivý/á, pečlivý/á a proaktivní.
- Máte chuť se ještě učit novým věcem
- Co Vám za to nabídneme?
- Zajímavou a samostatnou práci s možností seberealizace
- Příjemné pracovní prostředí
- **Úvazek 0,5 (20 hodin týdně)**:
- Základní mzdu v rozpětí **15 000 až 18 000 Kč** hrubého podle předchozích zkušeností a praxe
- Stravenky, příspěvek na sport / kulturu / volný čas
- Zaškolení do potřebných technologií a podnikových procesů
- Pravidelné odborné a jazykové vzdělávání
- Možnost profesního růstu
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
**Máte dotaz nebo se chcete informovat?**
**Neváhejte se na nás obrátit!**:
Odpovíme Vám do 24 hodin.
Vaše údaje nebudeme nikde zveřejňovat.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent (Ka) V Kanceláři Daňového Poradce: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent (Ka) V Kanceláři Daňového Poradce?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CONTO SERVIS.