Asistent/ka TOP Managementu

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Hledáš samostatnou práci? Rád/a komunikuješ s lidmi a umíš si zorganizovat vlastní práci? Chceš mít možnost naučit se něco nového a nebojíš se angličtiny? Pak hledáme možná právě tebe. Staň se pravou rukou našeho TOP managementu.

Co bude Tvojí náplní práce?

  • zajišťovat plynulý chod každodenní administrativy a organizační podpora TOP managementu,
  • příprava a dohled nad správností právních dokumentů,
  • komunikace s firemním právníkem (statutární záležitosti),
  • příprava a správa podkladů pro představenstvo a dozorčí radu,
  • tvorba zápisů z porad, příprava prezentací, pravidelné reporty i ad-hoc analýzy,
  • správa a organizace kalendáře, plánování schůzek,
  • plánování a evidence služebních cest (zajištění letenek, hotelů).

Co od Tebe očekáváme my:

  • praxi na obdobné pozici asistentky managementu (velkou výhodou jsou zkušenosti s přípravou právních dokumentů),
  • vyzrálou osobnost s příjemným vystupováním,
  • znalost AJ na velmi dobré úrovni,
  • výborné komunikační a organizační schopnosti,
  • znalost MS Office (převážně Word, Excel),
  • ŘP skupiny B,
  • odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu

Co můžeme nabídnout na oplátku?

Skvělý tým, od jehož členů se lze mnoho naučit. Různorodou práci v úspěšné IT společnosti plné lidí, kteří mají možnost realizovat své nápady. Široké zaměstnanecké výhody a benefity (stravenky, work-life balance - 32 dní za rok (25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, 1 volný pátek každé čtvrtletí), pružnou pracovní dobu, příspěvek na volnočasové aktivity a jazykovou výuku, firemní akce atd.).

Těšíme se na Tvou reakci!



Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Asseco Solutions, a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Asistent/ka TOP Managementu
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 18. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Skladový dělník
Klecany - Trenkwalder a.s.
Sales Engineer
Praha - Trenkwalder a.s. | 70 000 Kč - 100 000 Kč
Pečující osoba v dětské skupině Ješkohlídova školička Praha 4, Podolí
Praha 4 - Ješkohlídova školička z.s. | 25 000 Kč - 30 000 Kč
OBCHODNÍK Praha
Praha - Vekra s.r.o.
Hledáme šikovné poradce pro Generali Českou pojišťovnu!🔥
Praha - Generali Česká pojišťovna - Oblastní ředitelství Praha
Další nabídky práce >>>

Práce Asistent/ka TOP Managementu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka TOP Managementu?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Asseco Solutions, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka TOP Managementu ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Asseco Solutions, a.s. ještě dnes.
0.5818