Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační
Charakteristika vykonávané pozice: – vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů, – organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů, – příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání, – zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu, – zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města, – vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů, – vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů, – vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení, – dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi, – plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice, – plně zastupuje asistenta – organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka.
The post Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační appeared first on Pracestat.cz.
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační?
Práce je nabízena v lokalitě Bruntál.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Bruntál.