Hledáte zajímavou a flexibilní práci na poloviční úvazek? Baví vás administrativa, controlling a finance? Pak možná hledáme právě vás! Jsme moderní PR agentura, kde si na formality moc nepotrpíme, ale na profesionalitu ano. Do našeho týmu hledáme samostatnou, pečlivou a spolehlivou posilu, která se postará o administrativní podporu vedení společnosti.
Náplň práce:
Zajištění administrativní podpory ředitele PR agentury
Komunikace s klienty, partnery a dodavateli
Podílení se na controllingu a finančních procesech firmy
Spolupráce s účetní firmou, zpracování podkladů, fakturace
Správa dokumentace a evidence smluv
Co od Vás očekáváme:
Znalost administrativních procesů a orientaci v chodu menší firmy
Základní přehled v controllingu, financích a účetnictví
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a schopnost organizace
Znalost práce na PC (MS Office, Windows)
Řidičský průkaz sk. B vítaný, ale ne podmínkou
Praxe na obdobné pozici vítána, ale pokud jste šikovní, rádi vás zaučíme
Co Vám můžeme nabídnout:
Flexibilní poloviční úvazek, který si můžete přizpůsobit
Možnost podílet se na zajímavých projektech ve světě PR a komunikace
Přátelský kolektiv, kde se na všem dá domluvit
Podpora profesního rozvoje a možnost dalšího vzdělávání
Férové finanční ohodnocení
Nástup možný ihned
Pošlete nám svůj životopis na Odpovědět na inzerát a staňte se součástí našeho týmu! Těšíme se na vás.