Asistent/ka ředitele Odboru informačních technologií
ČR – Kancelář prezidenta republiky, se sídlem Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1, přijme zaměstnance/zaměstnankyni do pracovního poměru na dobu určitou, po dobu dočasné pracovní neschopnosti na Dohodu o provedení práce, případně i Dohodu o pracovní činnosti, pracovní zařazení asistent/ka ředitele OIT KPR.
Pracovní náplň:
- Příprava a řešení objednávek (sw Helios)
- Příprava a řešení interních objednávek (objednávky kancelářských potřeb atp. …)
- Administrace spisové služby (sw Ginis)
- Administrace docházky celého odboru IT
- Vedení a organizace sdíleného kalendáře(ů)
- Vyřizování požadavků zaměstnanců na sekretariátu ředitele
- Vyřizování telefonních hovorů na telefonní lince sekretariátu ředitele
- Komunikace napříč organizací v souvislosti administrativou
- Plnění dalších úkolů dle potřeb odboru IT a pokynů nadřízeného
Požadujeme
- Pokročilá znalost kancelářského SW Office365 (Outlook, Word, Excel)
- Pokročilá znalost práce na PC (umět se naučit požívat SW a pracovat v něm)
- Organizační schopnosti
- Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, spolehlivost a dochvilnost, schopnost pracovat s IT kolegy / kolegyněmi
Nabízíme
- Práci pro nejvyššího ústavního činitele České republiky ve státní instituci s jedinečnou atmosférou a výjimečnými pracovními úkoly
- Pracoviště v prostorách Pražského hradu, který je sám o sobě symbolem české státnosti
- Zajímavou týmovou práci v přátelském prostředí
- Platové ohodnocení v souladu s Platovým řádem Kanceláře prezidenta republiky
- Vysokou možnost seberealizace a osobnostního rozvoje
- Široké spektrum benefitů (volné vstupy do areálu Pražského hradu a na akce konané na Pražském hradě pro zaměstnance a rodinné příslušníky, Cvičení jógy, Možnost využití tenisového kurtu, Odborná školení a přednášky, Prohlídky zámku a obory Lány pro rodiny zaměstnanců, školení, aj.)
Nástup: podle dohody
Kontakt: Odbor řízení lidských zdrojů
tel.: 224 373 515
e-mail.cz: *******@*******
Nabídky doložené motivačním dopisem a strukturovaným životopisem, prosím, zasílejte do 28.4.2025 na e-mailovou adresu Odboru řízení lidských zdrojů Kanceláře prezidenta republiky: *******@*******
Kancelář prezidenta republiky si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte Kanceláři prezidenta republiky, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Kancelář prezidenta republiky Lokalita: Praha Pracovní pozice: Asistent/ka ředitele Odboru informačních technologií Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 15. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka ředitele Odboru informačních technologií: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka ředitele Odboru informačních technologií?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kancelář prezidenta republiky.