Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Asistent/ka ředitele likvidace a koordinace projektů

Praha

Popis pozice

Koho hledáme:

Hledáme organizačně zdatnou a spolehlivou posilu, která bude pravou rukou svého šéfa a podporou pro celý tým. Pomůže zajistit plynulé fungování, zorganizuje týmové akce a bude se podílet i na rozvojových aktivitách. Po ruce bude našemu řediteli oddělení likvidace a dalším členům týmu.

Co je náplní práce:

* Administrativní podpora nadřízeného a jeho týmu.
* Organizace kalendáře, plánování schůzek.
* Příprava a koordinace teambuildingových a jiných firemních aktivit.
* Práce v systému SAP - zadávání pracovních cest, administrativa.
* Příprava prezentací, datových podkladů, reportů.
* Spoluvytváření týmové a kreativní pracovní atmosféry.
* Spolupráce na vzdělávacích a rozvojových projektech, jejich koordinace a organizační zajištění, komunikace s dodavateli.

Co je k práci potřeba:

* Výborné komunikační dovednosti.
* Organizační talent, smysl pro prioritizaci
* Samostatnost, asertivita, rozhodnost
* Pečlivost, schopnost předvídat, vnímat souvislosti
* Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
* Velmi dobrá znalost angličtiny
* Řidičský průkaz skupiny B

Co můžeme nabídnout:

* 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
* CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
* STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
* POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
* ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.

## Benefits
- Notebook
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Vzdělávací kurzy, školení
- Práce převážně z domova

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generali Česká pojišťovna
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Asistent/ka ředitele likvidace a koordinace projektů
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 21. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Koordinátor projektové přípravy úseku Sever
Praha - Správa železnic, státní organizace
Product Manager
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Product Manager
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
Poradce na obchodním místě - Ostrava
Praha - Generali Česká pojišťovna
HLEDÁME SVĚŽÍ VÍTR V OBCHODU
Praha - Generali Česká pojišťovna
Bankéř/ka se specializací na úvěry - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
IT Administrátor
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Cyber Security Expert
Praha - BNP Paribas Cardif
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent/ka ředitele likvidace a koordinace projektů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka ředitele likvidace a koordinace projektů?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka ředitele likvidace a koordinace projektů ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna ještě dnes.
0.1398