Asistent/ka ředitele (angličtina, Ostrava)
Náplň práce
Hovoříte anglicky a máte praxi v administrativě? Zvládáte si zorganizovat své úkoly, a přitom řešit běžnou operativu spojenou s provozem firmy? Pak hledáme právě Vás – dejte o sobě vědět!
- kompletní zastřešení administrativy obchodní společnosti včetně sekretariátu
- operativní vyřizování pošty, mailů a telefonátů
- zpracování obchodní korespondence (smlouvy, překlady)
- plnění operativních úkolů spojených s vedením a provozem firmy, spolupráce s kolegy
- zajišťování letenek, víz a hotelů
Váš profil- plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
- praxe na obdobné pozici v administrativě min. 2 roky
- výhodou jazyk ruský
- SŠ vzdělání s maturitou
- znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
- znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
- schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost
Naše nabídka- pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- dobré finanční ohodnocení
- sick days
- stravenkový paušál
- občerstvení na pracovišti
- nástup možný ihned
- kanceláře Ostrava-Zábřeh
- pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- dobré finanční ohodnocení
- sick days
- stravenkový paušál
- občerstvení na pracovišti
- nástup možný ihned
- kanceláře Ostrava-Zábřeh
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce. Pokud připojíte i pár úvodních slov nebo motivační dopis, o to více na Vás budeme těšit při dalším jednání.
Požadavky na uchazeče
- plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
- praxe na obdobné pozici v administrativě min. 2 roky
- výhodou jazyk ruský
- SŠ vzdělání s maturitou
- znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
- znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
- schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost
Odměny a benefity
- pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- dobré finanční ohodnocení
- sick days
- stravenkový paušál
- občerstvení na pracovišti
- nástup možný ihned
- kanceláře Ostrava-Zábřeh
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce. Pokud připojíte i pár úvodních slov nebo motivační dopis, o to více na Vás budeme těšit při dalším jednání.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka ředitele (angličtina, Ostrava): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka ředitele (angličtina, Ostrava)?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Trenkwalder Česká Republika.