Asistent/ka Redakce
Náplň práce
zpracovávání smluv, vyúčtování, faktur, prodejů a kalkulací
starost o zahraniční licence
další menší administrativní činnosti
starost o archiv knih
komunikace s českými i zahraničními agenty různých nakladatelství
komunikace s tiskárnami
samostatné řešení dílčích úkolů
částečná činnost pro obchodní a marketingové oddělení
Požadujeme
SŠ vzdělání
praxe na obdobné pozici
samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
organizační schopnosti
pokročilá znalost Office (Excel, Word)
komunikační schopnosti
výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
znalost anglického jazyka slovem i písmem
Místo práce
V klidné lokalitě v centru Brna. 5 minut pěšky od hlavního nádraží, minutu od zastávky MHD. Pokud jezdíš autem, vždy pohodlně zaparkuješ přímo v našem areálu.
Nabízíme
odpovídající platové ohodnocení
zaměstnanecké benefity
stravenky, mobilní telefon, pitný režim, sportovní vyžití
přátelské prostředí
osobní přístup
práci ve stabilní české firmě
Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU o ochraně osobních údajů (2016/679 - GDPR), a to pouze za za účelem výběrového řízení na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pracovní místo obsazeno.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka Redakce: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka Redakce?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ZONER software, a.s..