Asistent/ka prodeje v papírnictví McPen-OC Palladium
Nově k sobě hledáme asistenta/ku prodeje do naší prodejny papírnictví McPen. Umíš si představit, že by tě práce s lidmi i papírenskými produkty bavila? Myslíš, že by tě i nadchla? Tak to jsi na správné adrese. Ve svém oboru jsme třída a nadšení nám rozhodně nechybí.
Nenech tuto příležitost dlouho ležet, čeká tě rozmanitá práce na dlouhý/ krátký týden a nastoupit můžeš ihned. S námi se nudit rozhodně nebudeš, to si piš!
Jaká bude tvoje pracovní náplň?
- obsluha zákazníků
- odborné poradenství a prodej
- doplňování zboží
- práce s pokladnou
- starost o chod prodejny
Co od tebe požadujeme?
- komunikativnost
- schopnost navázat kontakt se zákazníkem
- praxi na obdobné pozici
- základní znalost práce na pc
- spolehlivost
- zodpovědnost
- chuť pracovat a učit se novým věcem
Co ti na oplátku nabízíme?
- nástupní mzdu ve výši 27.700-28.700 Kč
- stravenkový paušál ve výši 100 Kč za odpracovanou směnu
- příspěvek 500 Kč na penzijní či životní pojištění
- zaměstnanecké slevy na nákup, příspěvek na školní pomůcky a dětské tábory
- stabilní zaměstnání v rychle se rozvíjející společnosti
- příplatky za práci o víkendech a o svátcích
Zaujala tě naše nabídka práce? Tak ani minutu neváhej a zašli nám svůj životopis na e-mail . Možná tě už brzy přivítáme mezi sebou v McPen.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 122 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka prodeje v papírnictví McPen-OC Palladium: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka prodeje v papírnictví McPen-OC Palladium?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy VersaCo s.r.o..