Asistent/ka prodeje a marketingu
Informace
Úvazek: z počátku tříčtvrteční s nárůstem na plný v průběhu roku (dle domluvy)
Nástup: nejpozději 2. 1. 2025
Kdo jsme?
Jsme startup, který se zabývá bezpečností na pracovištích v průmyslu. Jak? Vyvíjíme kamerová bezpečnostní řešení, která využívají AI k monitoringu a detekci objektů a rizikových událostí. Předcházíme kolizím, nehodám, zajišťujeme bezpečnost pracovníků a asistujeme BOZP manažerům. Naše systémy se instalují po celé Evropě a nejeden už jsme poslali i za oceán!
Na čem nyní pracujeme?
Náš vývojářský tým pracuje na vývoji a upgradu kamerového bezpečnostního systému SPARK, zatímco náš sales tým řeší požadavky a objednávky zákazníků z celé Evropy. Zároveň nám běží spousta velkých projektů ve spolupráci s výzkumnými centry a univerzitami. Právě jsme se vrátili z úspěšného mezinárodního veletrhu v Paříži a plánujeme exhibice na příští rok.
Koho hledáme?
Jelikož o AVALTARu začíná být víc a víc slyšet a zájem roste, hledáme do týmu marketing a sales specialistu – chameleona, který vypomůže s reprezentací firmy, brandingem i úspěšným prodejem. Zároveň bude po boku CEO při důležitých schůzkách, které bude follow-upovat, dokáže občas někam zajet, zařídit, co je třeba a proaktivně řeší problémy.
Na starost budeš mít:
- Komunikaci s obchodními partnery (v AJ a ČJ)
- Administrativu (plánování a účast na schůzkách)
- Tvorbu marketingových materiálů (katalogy, manuály, bannery, newslettery, prezentace atd.)
- Copywriting a proofreading (web, články, katalogy atp.)
- Správu YT a LI (community engagement, příspěvky)
- Přípravu a plánování účasti na veletrzích po celém světě
- Výpomoc při chodu kanceláře a celé firmy
Vzhledem k náplni práci tě budeme mít rádi v kanceláři osobně, abychom spolu mohli přemýšlet a předávat si informace. Sídlíme v krásných prostorách v centru Brna se skvělou dostupností, obklopeni vědci, univerzitami a dalšími inovativními projekty.
Pokud tě láká podílet se na projektech, které mají smysl, tak se neváhej ozvat.
Co od vás očekáváme
Co od tebe očekáváme?
- Zkušenosti v marketingu, prodeji či administrativě
- Znalost Google a MS prostředí (JIRA výhodou)
- Komunikativní ČJ a AJ
- Zkušenost s grafickými programy (výhodou Canva, Adobe InDesign, Illustrator)
- Řidičský průkaz sk. B
- Kladný vztah k pejskům (kancelář bez psa u nás skoro neexistuje)
- Pečlivost a spolehlivost
- Nebojíš se nových výzev
- Výhodou zkušenost s tvorbou a úpravou webových stránek
Co vám nabízíme
Práce každého z nás jde vidět, a to hned. Vyvíjíme produkt se společenským přesahem. Jsme různorodý tým lidí, kteří věří v to, že práce musí dávat smysl. Byť jsme mladá společnost, máme nastavené procesy a stáváme se rychle rostoucí seriózní firmou. Buď u toho s námi!
Na co se u nás můžeš těšit?
- budeš mít volnou ruku k realizaci svých nápadů - vlastní iniciativa se u nás cení
- navštívíš nejednu zajímavou událost z oblasti AI a inovací
- budeš spolupracovat s experty z VUT Brno, výzkumných center CEITEC a INTEMAC
- po práci tě klidně vytáhneme na pivo nebo na jinou aktivitu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka prodeje a marketingu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka prodeje a marketingu?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AVALTAR Tech s.r.o..