Asistent/ka PŘedsedy PŘedstavenstva
Informace
- zajištění chodu recepce
- komunikace s klienty
- řešení požadavků vedení společnosti
- péče o firemní web a CRM
- komunikace s dodavateli
- příprava podkladů pro účetní
- evidence majetku
- péče o firemní automobil
- organizace firemních akcí
- zprostředkování vzdělávání zaměstnanců
Co od vás očekáváme
- minimálně SŠ vzdělání
- vysoká pečlivost a logické myšlení
- samostatnost a spolehlivost
- nástup dle dohody (ideálně na začátku října)
- pokročilou znalost produktů MS Office
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Co vám nabízíme
- práci na plný úvazek
- práci v mladém kolektivu
- firemní benefity (týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, služební notebook a mobilní telefon, sickdays, aj.)
Prací v naší společnosti získáte:
- zajímavou a zodpovědnou práci,
- motivační mzdové ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené,
- firemní benefity (multisport karta/flexipass karta, stravenkový paušál, sick-days, firemní snídaně, apod.),
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka PŘedsedy PŘedstavenstva: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka PŘedsedy PŘedstavenstva?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy RENARDS, a.s..