Asistent/ka - poradenství, daně, účetnictví
Informace
Co je náplň práce?
- pomáhat klientům udělat pořádek v jejich podnikání a efektivně je nastavit. Na Vás bude pomoci udělat pořádek v jejich číslech, tj.:
o práce v exelu nebo účetní evidenci
o komunikovat s klienty v českém nebo případně i anglickém jazyce
o příprava podkladů ve wordu
o a ti šikovnější budou muset občas otevřít účetní či daňové předpisy
- koho baví více kreativní práce, bude také
o si hrát v excelu a počítat tak, aby to vyšlo (a zároveň bylo v souladu se zákonem)
o kreslit v powerpointu obrázky, aby klient i šéf porozuměl, jak se dostaneme z bodu A do bodu B
Co od vás očekáváme
Co je třeba, abys uměl/a a jaká byl/a:
- práce s čísly a papíry tě baví
- preciznost je samozřejmostí
- důvěryhodnost, zodpovědnost a loajálnost je nutností
- ochota se učit nové věci
- ochota přejímat instrukce a pracovat podle stanovených pravidel
- schopnost se rychle přizpůsobit
- příjemné vystupování a rád poznáváš nové lidi
Co vám nabízíme
Co nabízíme?
- zajímavou a podnětnou praxi v oboru
- přátelský tým a neformální atmosféru
- unikátní firemní kultura
- 200 – 260 Kč / hod dle předchozí zkušenosti
- dlouhodobou práci při studiu i po ukončení VŠ
- a hlavně práci, která tě bude bavit
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka - poradenství, daně, účetnictví: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka - poradenství, daně, účetnictví?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 200 - 260 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ACREDOS s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.