Asistent/ka pobočky / recepční (pro OZP) - Praha 5

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
- příjem balíků a pošty
- obsluha schůzek a návštěv
- skenování a skartace dokumentů
- příprava dokumentů
- nákupy občerstvení na porady a pobočku
- příprava a úklid zasedací místnosti (porady)
- obsluha myčky nádobí (obsluha v průběhu dne)
- pracovní doba: PO – PÁ – 9:00 – 11:00, nebo 13:00 – 15:00
- místo výkonu práce: Praha 5, ul. Švédská
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 5500 Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti zdarma
- kvalitní a efektivní školení
- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
- práce je vhodná i pro OZP
Požadujeme:
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- samostatnost
- zkušenost na obdobné pozici výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka pobočky / recepční (pro OZP) - Praha 5: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka pobočky / recepční (pro OZP) - Praha 5?
Práce je nabízena v lokalitě Praha 5.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.