Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Asistent/ka personálního oddělení
O nás
Společnost Dräger již více než 135 let vyrábí ochranné pomůcky, jejichž posláním je chránit a pomáhat chránit lidské životy.
V tuto chvíli hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/která má zkušenosti s výběrovým řízením, vedením a správnou peersonálních dat, ale také s administrativními činnostmi.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, tak nám pošlete svůj životopis a pojďte se s námi podílet na něčem, co opravdu má smysl.
Náplní práce Asistenta/Asistentky personálního oddělení bude:
Úkoly v oblasti agenturního zaměstnávání
- Nábor zaměstnanců do operátorských pozic včetně přípravy inzerce, komunikace s kandidáty.
- Komunikace s personálními agenturami zajišťujícími externí zaměstnance, kompletní vedení personální agendy týkající se agenturních zaměstnanců.
- Nástupní dokumentace, nástupní školení nových zaměstnanců, přidělení svěřených věcí.
- Vedení a správa personálních dat v personálních systémech, vedení a správa personálních složek zaměstnanců.
- Příprava podkladů ke zpracování mezd agenturních zaměstnanců.
Úkoly v oblasti administrativně – organizační podpory:
- Administrativní a organizační podpora ředitele závodu.
- Organizační zajištění návštěv.
- Podpora při zajištění pracovních cest zaměstnanců (rezervace hotelů, taxi, letenek).
- Starost o pracovní zázemí v kancelářích a společné prostory (vánoční výzdoba, starost o kuchyňku, zasedací místnosti, květiny atp.).
- Spolupráci při organizaci akcí pro zaměstnance.
Úkoly v oblasti koordinace služeb externích dodavatelů:
- Organizace firemní autobusové dopravy.
- Agenda obědů pro zaměstnance (objednávání, vyúčtování), stravování návštěv.
- Nápojové a potravinové automaty, dodávky ovoce pro zaměstnance.
- Překladatelské služby, externí tisk materiálů atd.
Co od Vás očekáváme:
- VŠ/ SŠ vzdělání, min. 3 roky praxe v oblasti personální práce
- Zkušenosti s agenturním zaměstnáváním, zkušenosti s vedením výběrových řízení, praxe ve výrobním podniku – výhodou
- Znalost Zákoníku práce a pracovně právní legislativy
- Pokročilá znalost AJ
- Dobrá znalost MS Office, práce se mzdově personálním systémem, znalost SAP výhodou
- Organizační a komunikační dovednosti
- Samostatnost, pečlivost, týmový přístup, proaktivní přístup k plnění svěřených úkolů
Co Vám můžeme nabídnout:
- Roční a čtvrtletní bonus
- Stravenky v hodnotě 160,- Kč
- Příspěvek na dopravu
- 25 dnů dovolené po roce spolupráce
- Příspěvek na penzijní připojištění po 2 letech spolupráce
- Firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a férovém jednání
- Odměnu za dosažené pracovní výročí
- Vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
- Jistotu práce a stabilní zázemí
- Čisté a bezpečné pracovní prostředí
- Akce pro zaměstnance
a další
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Dräger Manufacturing Czech s.r.o. Lokalita: Klášterec nad Ohří Pracovní pozice: Asistent/ka personálního oddělení Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 21. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka personálního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka personálního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Klášterec nad Ohří.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Dräger Manufacturing Czech s.r.o..