Asistent(ka)/Office manager
Máte
skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce v oblasti
zdravotnictví?
Hledáme
novou kolegyni či kolegu, která/ý bude pečovat o hladký chod kanceláře a
zároveň se zapojí do realizace našich projektů. Přidejte se k nám a využijte
své organizační schopnosti, pečlivost i chuť posouvat věci kupředu!
Jaká bude Vaše náplň
práce:
- podpora
managementu společnosti v administrativních činnostech (e-mailová a
telefonická komunikace, organizace kalendáře, příprava pro tým) - příprava
podkladů a formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance - zajištění
koordinačních úkolů, podpora týmu v každodenních úkolech - organizační
zabezpečení porad, jednání, vypracování protokolů, management úloh
z porad, spolupráce na přípravě podkladů - zajištění
plynulého chodu kanceláře a drobné provozní záležitosti, příprava zasedacích
místností, zabezpečení materiálového vybavení kanceláře, pracovních pomůcek a
občerstvení - přijímání
telefonních hovorů a návštěv - organizace
a plánování služebních cest po ČR i do zahraničí - spolupráce
na projektovém řízení – zpracování požadavků, koordinace menších projektů,
kontrola termínů
Co
od Vás budeme očekávat?
- SŠ
vzdělání (výhodou vzdělání se zaměřením na zdravotnictví a VŠ vzdělání) - zkušenosti
ze zdravotnického prostředí jsou výhodou - příjemné
vystupování, pečlivost a zodpovědnost - schopnost
pracovat v týmu i samostatně, umět si uspořádat úkoly a proaktivně je dovést do
zdárného konce - flexibilitu
a ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat - vynikající
komunikační a organizační dovednosti - uživatelskou
znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook) - diskrétnost
a loajalitu k firmě - anglický
jazyk na úrovni B2 (komunikativní úroveň) - řidičský
průkaz skupiny B je výhodou
Co můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí
- zajímavou a pestrou práci v dynamickém prostředí, kde si budete prohlubovat
zkušenosti v oblasti administrativy i projektového řízení - motivující finanční ohodnocení a možnost osobního i profesního růstu
- podporu dalšího vzdělávání (školení, kurzy, semináře)
- přátelské kolegy a otevřenou firemní kulturu – budete součástí týmu, který
pracuje spíše v rodinné atmosféře - možnost podílet se na zajímavých projektech
Typ úvazku: práce na plný
úvazek
Termín nástupu:
ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete s námi
růst, pošlete nám své CV. Těšíme se na případnou spolupráci!
Životopisy prosím zasílejte na
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: smart healthcare solutions, s.r.o. Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: Asistent(ka)/Office manager Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Pracovně právní vztah Plný
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent(ka)/Office manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent(ka)/Office manager?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy smart healthcare solutions, s.r.o..