Asistent(ka)/Office manager

Olomouc

Máte
skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce v oblasti
zdravotnictví?

Hledáme
novou kolegyni či kolegu, která/ý bude pečovat o hladký chod kanceláře a
zároveň se zapojí do realizace našich projektů. Přidejte se k nám a využijte
své organizační schopnosti, pečlivost i chuť posouvat věci kupředu!

Jaká bude Vaše náplň
práce:

  • podpora
    managementu společnosti v administrativních činnostech (e-mailová a
    telefonická komunikace, organizace kalendáře, příprava pro tým)
  • příprava
    podkladů a formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance
  • zajištění
    koordinačních úkolů, podpora týmu v každodenních úkolech
  • organizační
    zabezpečení porad, jednání, vypracování protokolů, management úloh
    z porad, spolupráce na přípravě podkladů
  • zajištění
    plynulého chodu kanceláře a drobné provozní záležitosti, příprava zasedacích
    místností, zabezpečení materiálového vybavení kanceláře, pracovních pomůcek a
    občerstvení
  • přijímání
    telefonních hovorů a návštěv
  • organizace
    a plánování služebních cest po ČR i do zahraničí
  • spolupráce
    na projektovém řízení – zpracování požadavků, koordinace menších projektů,
    kontrola termínů

Co
od Vás budeme očekávat?


  • vzdělání (výhodou vzdělání se zaměřením na zdravotnictví a VŠ vzdělání)
  • zkušenosti
    ze zdravotnického prostředí jsou výhodou
  • příjemné
    vystupování, pečlivost a zodpovědnost
  • schopnost
    pracovat v týmu i samostatně, umět si uspořádat úkoly a proaktivně je dovést do
    zdárného konce
  • flexibilitu
    a ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat
  • vynikající
    komunikační a organizační dovednosti
  • uživatelskou
    znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook)
  • diskrétnost
    a loajalitu k firmě
  • anglický
    jazyk na úrovni B2 (komunikativní úroveň)
  • řidičský
    průkaz skupiny B je výhodou

Co můžeme nabídnout?

  • zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí
  • zajímavou a pestrou práci v dynamickém prostředí, kde si budete prohlubovat
    zkušenosti v oblasti administrativy i projektového řízení
  • motivující finanční ohodnocení a možnost osobního i profesního růstu
  • podporu dalšího vzdělávání (školení, kurzy, semináře)
  • přátelské kolegy a otevřenou firemní kulturu – budete součástí týmu, který
    pracuje spíše v rodinné atmosféře
  • možnost podílet se na zajímavých projektech

Typ úvazku: práce na plný
úvazek

Termín nástupu:
ihned

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete s námi
růst, pošlete nám své CV. Těšíme se na případnou spolupráci!









Životopisy prosím zasílejte na

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    32 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodní reprezentant – Morava
Olomouc - 60 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Plánovač výroby | Olomoucko
Olomouc - 45 000 Kč - 50 000 Kč
HSE specialista | Olomouc
Olomouc - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Prodejce na prodejně - Šternberk
Olomouc - 30 000 Kč - 45 000 Kč
Vedoucí účtárny
Olomouc - 60 000 Kč - 65 000 Kč
Brigáda u balícího stroje v Litovli
Olomouc - 161 Kč/hodina - 182 Kč/hodina
Další nabídky práce >>>

Práce Asistent(ka)/Office manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent(ka)/Office manager?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy smart healthcare solutions, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent(ka)/Office manager ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě smart healthcare solutions, s.r.o. ještě dnes.
0.5847