Asistent/ka obchodu (back office)
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Zvláštní prémie
- Jiné výhody - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Jazyky:
- Angličtina - Aktivní - Nabízená mzda: 28 000 - 33 000 Kč/měsíc
tvorba nabídek, zadávání objednávek, komunikace se zákazníky, komunikativnost (pozitivní a přátelská osobnost), orientace ve výrobní společnosti, vynikající týmové dovednosti, ŘP "B", znalost PC, zkušenosti v elektrotechnice výhodou, znalost AJ (min. B1), roční odměny v závislosti na vykonané práci, měsíční odměňovací systém, práce na zajímavých projektech, 50% příspěvek na stravování, osobní ohodnocení, mobilní telefon, notebook, flexi pasy, kontakt e-mailem
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 30 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka obchodu (back office): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodu (back office)?
Práce je nabízena v lokalitě Uherské Hradiště.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28 000 - 33 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy LAMBERT ELECTRONIC s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodu (back office) ve městě Uherské Hradiště?
Pošlete svůj životopis firmě LAMBERT ELECTRONIC s.r.o. ještě dnes.