Asistent/ka obchodu a marketingu #2387
O nás
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz.
Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna do 30 minut.
Také u nás máte šanci vypracovat se z absolventa na profesionála v oboru. Že všechny naše požadavky? Nevadí, naučíme Vás to. Opravdu je důležitá chuť do práce a nadšení.
Pošlete nám svůj životopis. Ozveme se Vám zpět a pozveme Vás na informativní schůzku.
Náplň práce:
* spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní
* koordinace online i offline marketingu
* zpracování marketingových požadavků od vedení firmy
* pravá ruka k naší obchoďačce Lucce
* spolupráce na organizaci obchodních akcí
* administrativní práce a obchodní korespondence, zpracování měsíčních reportů
Co od Vás očekáváme:
* komunikativní, příjemný na obchodní partnery v telefonické, psané i osobní rovině
* tabulka v Excelu Vás nerozhodí, stejně tak základní práce s Google Workspace
* máte dobré organizační schopnosti, jste spolehlivý a efektivní
* znalost práce v účetním programu POHODA bereme jako výhodu
* základní znalost programu CANVA je také do plusu
* ochotný učit se novým věcem
* aktivní řidič – čekají Vás cesty po okolí
Co Vám můžeme nabídnout:
* odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro * Vás navrhneme individuální plán odměňování na 2 roky dopředu)
* stravenkový paušál
* firemní benefity (např. nákup nábytku se slevou, věrnostní program)
* firemní akce (např. vánoční večírek, firemní grilovačky)
* zaškolení a profesní rozvoj
* přátelský podporující kolektiv (kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle)
* zázemí stabilní rodinné firmy
* termín nástupu: dle dohody, možný ihned
* práce na HPP, plný úvazek
* pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod.
* místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Benefity
- Firemní akce
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka obchodu a marketingu #2387: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodu a marketingu #2387?
Práce je nabízena v lokalitě Vranovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..