Asistent/ka obchodního ředitele - home office!
O nás
Hledáte práci, která Vás bude bavit? Jste komunikativní, rád/a navazujete nové kontakty a posilujete stávající vazby?
Pro našeho klienta hledáme mimořádnou osobnost na pozici Asistent/ky obchodního ředitele. Nabízíme Vám netradiční a velmi zajímavou a pestrou práci. Budete komunikovat s jednateli a řediteli firem v rámci vytvořené kooperující sítě a s potenciálními novými klienty na sociální sítí LinkedIn. Důležitá je pro nás základní znalost, zbytek Vás rádi doučíme.
Výhodou této pozice je její flexibilita a dlouhodobá perspektiva. Hledáme někoho, kdo bude pracovat 4-8 hodin denně. Můžete pracovat 4 dny v týdnu na home office a 1x za týden dojet na meeting do Prahy. Vaše platové ohodnocení bude 25 až 50 000 Kč za měsíc + bonusy dle počtu odpracovaných hodin a výkonu.
Pro více informací o společnosti se podívejte na https://www.linkedin.com/in/miroslavkohout/?originalSubdomain=cz
Co Vám můžeme nabídnout?
- Motivující finanční ohodnocení 25 až 50 000 Kč
- Krátkodobé a dlouhodobé bonusy
- Flexibilní pracovní doba – 4 až 8 hodin denně
- Práce z domova – 4 dny home office + 1x za týden meeting v Praze
- Stabilní a dlouhodobá spolupráce
- Perspektiva do budoucna
- Možnost kariérního růstu
- Možnost získat podíl na zisku firmy
- Preference spolupráce na IČO nebo dle dohody
Co budete mít na starost?
- Oslovování potenciálních klientů + rozšiřování kooperující sítě
- Komunikace s potenciálními a stávajícími klienty
- Sjednávání schůzek
- Vyhledávání a práce s platformou LinkedIn
- Podpůrné marketingové aktivity
A jaký/á byste měl/a být?
- Baví Vás práce s lidmi a jste komunikativní a samostatný/á
- Chcete práci, která Vám bude dávat smysl a bude Vás bavit
- Máte již zkušenosti na podobné pozici nebo s obchodem (i jako asistent)
- Umíte základně ovládat LinkedIn
- Máte všeobecný přehled
- Jste týmový hráč
Pokud již máte zkušenosti na podobné pozici, jste samostatný/á a komunikativní, tak určitě neváhejte a pošlete nám svoje CV, abychom se s Vámi mohli seznámit.
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka obchodního ředitele - home office!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního ředitele - home office!?
Práce je nabízena v lokalitě Benešov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy 21 Consult Group s.r.o..