Asistent/ka obchodního oddělení - možnost částečný home-office i částečný úvazek

Praha 15, Praha

Reality je čas změnit. Přidej se k nám a posuňme je do 21. století!Jsme Reas.cz, firma zaměřená na zlepšování realitního trhu. V roce 2022 jsme se zařadili mezi top 10 nejrychleji rostoucích českých firem dle prestižního žebříčku Deloitte Fast50. Našim cílem je poskytnout klientům nejlepší možné služby při prodeji či koupi nemovitostí a usnadnit jim tento proces.Co budeš dělat?Tvoje role bude klíčová pro hladký chod naší kanceláře a podporu našich obchodních týmů. Tvůj každodenní úkol bude zajistit, že vše šlape jako hodinky – od administrativy až po komunikaci s klienty a CEO. Nahlédneš do HR, obchodu, produktu i běžného chodu kanceláře.Proč Reas?Jsme rychle rostoucí společnost, která mění realitní trh k lepšímu. Podporujeme inovace, vážíme si svých lidí a věříme, že každý může přispět k našemu úspěchu.Jsi student/ka nebo absolvent/ka? I pro Tebe je tato pozice skvělou příležitostí, jak získat zkušenosti a nastartovat kariéru!Jsi připraven/a nastartovat svou kariéru? Pošli nám své CV a připoj se k nám!Staň se součástí něčeho velkého. Staň se součástí Reasu. Požadujeme:- Výbornou znalost českého jazyka: jak v psané tak mluvené formě.- Proaktivitu a samostatnost: Nečekáš na úkoly, ale hledáš způsoby, jak se zapojit.- Organizační dovednosti: Máš přehled, plánuješ a organizuješ s přehledem.- Chuť se rozvíjet: Hledáš možnosti, jak se zlepšovat a učit nové věci.- Znalost MS Office: Excel, Word a další kancelářské aplikace jsou tvým denním chlebem.Nabízíme:- Osobní rozvoj: zajímá tě obchod nebo naopak oblast HR? U nás se budeš moci postupně zapojovat do agendy, která tě bude nejvíc zajímat.- Flexibilní pracovní dobu a home office: Přizpůsobíme se Tvým potřebám. Ale potřebujeme tě alespoň 2 dny v týdnu v kanceláři (může být i na část dne).- Částečný úvazek: Pracuj na DPP nebo IČ, jak Ti vyhovuje. Naše představa je 25 - 30 hodin týdně.- Nápoje a občerstvení na pracovišti: Káva, čaj a něco na zub vždy po ruce. Sám/sama budeš vše objednávat :)- Přátelský kolektiv: Čeká Tě tým skvělých lidí, kteří Tě rádi přijmou mezi sebe.- Práce v centru Prahy: Moderní kanceláře na Národní třídě.Vzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády

Detaily o pracovním místě:
Firma: Nexter Company s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Asistent/ka obchodního oddělení - možnost částečný home-office i částečný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 22. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Prodejce na showroom
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Projektant – stavební inženýr/ka
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Kompletační dělník
Praha - 28 000 Kč/měsíc - 30 000 Kč/měsíc
Projektový specialista
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Dělník - dopravní stavby
Praha - 33 000 Kč - 40 000 Kč
Manažer/ka Údržby
Praha - 90 000 Kč - 110 000 Kč
Key Account Manager
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Metrolog
Praha - 30 000 Kč - 50 000 Kč
Skladník s VZV - dvousměnný provoz
Praha - 33 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Všeobecná zdravotní sestra pro domácí péči
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Obchodní zástupci – doprava/spedice/logistika ‍/‍
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 90 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent/ka obchodního oddělení - možnost částečný home-office i částečný úvazek: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního oddělení - možnost částečný home-office i částečný úvazek?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Nexter Company s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodního oddělení - možnost částečný home-office i částečný úvazek ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Nexter Company s.r.o. ještě dnes.
0.6091