Asistent/ka obchodního oddělení - Brno
Informace
Jste organizačně zdatná/ný? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s.r.o, a na trhu práce jsme již 33 let a pro naše obchodní oddělení v Brně - Bystrci hledáme novou kolegyni/nu na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až Pátek od 8:00 do 16:30 hodin
A kde se nachází naše kancelář?
V krásném prostředí Brně Bystrci, na ulici Jakuba Obrovského 1389/1b.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Tvorba cenových nabídek
Administrace, příprava a sledování procesu zadávacích řízení
Emailová a telefonická komunikaci
Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
Zadávání dat do PC, zpracovávání a archivování ukončených obchodních příležitostí
Marketingové aktivity prodeje, sociální sítě a Al
Co od vás očekáváme
Úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou
Výbornou znalost českého jazyka
Organizační a komunikační schopnosti
Znalost práce s PC, AI, sociálních sítí a internetu
Čistý výpis z rejstříku trestů
Co vám nabízíme
Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka obchodního oddělení - Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního oddělení - Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OLMAN SERVICE s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa