Asistent/ka obchodního oddělení - Brno
Jste organizačně zdatná/ný? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s.r.o, a na trhu práce jsme již 33 let a pro naše obchodní oddělení v Brně - Bystrci hledáme novou kolegyni/nu na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až Pátek od 8:00 do 16:30 hodin
A kde se nachází naše kancelář?
V krásném prostředí Brně Bystrci, na ulici Jakuba Obrovského 1389/1b.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Tvorba cenových nabídek
- Administrace, příprava a sledování procesu zadávacích řízení
- Emailová a telefonická komunikaci
- Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
- Zadávání dat do PC, zpracovávání a archivování ukončených obchodních příležitostí
- Marketingové aktivity prodeje, sociální sítě a Al
Co od Vás budeme požadovat?
- Úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou
- Výbornou znalost českého jazyka
- Organizační a komunikační schopnosti
- Znalost práce s PC, AI, sociálních sítí a internetu
- Čistý výpis z rejstříku trestů
A na co se můžete u nás těšit?
- Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
- Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
- Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme
Pokud hledáte stabilní práci, pište na email .
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka obchodního oddělení - Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního oddělení - Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OLMAN SERVICE s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodního oddělení - Brno ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě OLMAN SERVICE s.r.o. ještě dnes.