Asistent/ka obchodní společnosti
Náplň práce
- Vyřizování korespondence, telefonátů a objednávek s využitím němčiny nebo angličtiny.
- Administrativní a organizační podpora obchodního oddělení včetně správy smluvní dokumentace.
- Komunikace s externími dodavateli služeb a zboží, správa centrálního nákupu (práce v systému SAP).
- Správa budovy, zajištění úklidových, zahradních a provozních služeb.
- Organizace interních a externích jednání či konferencí.
- Příprava zápisů z porad vedení a podpora ekonomického oddělení.
- Správa a koordinace vozového parku.
Požadujeme
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Aktivní angličtinu nebo němčinu
- MS Office - pokročilá znalost
- Samostatnost, pečlivost
Nabízíme
- 13. mzdu
- 1 týden dovolené navíc
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Multisport karta
- Vzdělávací kurzy
- Nástup: IHNED nebo dle domluvy
- Místo výkonu práce: Praha (blízkost Chodova)
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka obchodní společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodní společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodní společnosti ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.