Asistent/Ka Obchodní Společnosti
O nás
Máte rádi rozmanitou práci? Domluvíte se anglicky nebo německy? Jste samostatná, organizovaná osoba?
Pro významnou obchodní společnost hledáme samostatnou osobu se zkušenostmi s podporou obchodního oddělení na pozici:
ASISTENT/KA OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI
Náplň práce:
* Vyřizování korespondence, telefonátů a objednávek s využitím němčiny nebo angličtiny.
* Administrativní a organizační podpora obchodního oddělení včetně správy smluvní dokumentace.
* Komunikace s externími dodavateli služeb a zboží, správa centrálního nákupu (práce v systému SAP).
* Správa budovy, zajištění úklidových, zahradních a provozních služeb.
* Organizace interních a externích jednání či konferencí.
* Příprava zápisů z porad vedení a podpora ekonomického oddělení.
* Správa a koordinace vozového parku.
Co od Vás očekáváme:
* Zkušenosti na obdobné pozici
* Aktivní angličtinu nebo němčinu
* MS Office - pokročilá znalost
* Samostatnost, pečlivost
Co Vám můžeme nabídnout:
* 13. mzdu
* 1 týden dovolené navíc
* Stravenky
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Multisport karta
* Vzdělávací kurzy
* Nástup: IHNED nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Praha (blízkost Chodova)
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Parkoviště
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/Ka Obchodní Společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/Ka Obchodní Společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..