Asistent/ka Obchodní Kanceláře
Informace
Do našeho týmu v obchodní kanceláři v Brně hledáme komunikativního kolegu či kolegyni v oblasti pojišťovnictví.
Co bude Tvou náplní práce?
- Péče o stávající klientský kmen.
- Administrativní podpora obchodního týmu.
- Kontrola dokumentů, jejich zpracování, archivace.
- Práce s interní databází klientů.
a kolegy z obchodního týmu.
Co od vás očekáváme
Dobré komunikativní schopnosti.
- Zodpovědnost a svědomitost.
- Aktivní přístup k řešení úkolů.
- Dobrou znalost na PC, MS Word, MS Excel.
- Minimálně vystudovanou střední školu.
- Zkoušky z pojišťovnictví výhodou.
Co vám nabízíme
- Fixní + kvartální odměňování.
- Zázemí perspektivní a silné české společnosti, která je na trhu již 20 let.
- Flexibilní pracovní dobu s možností home office.
- Práci ve zkušeném a přátelském kolektivu.
- Vzdělávací kurzy a školení - možnost rozvíjet se v daném oboru.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka Obchodní Kanceláře: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka Obchodní Kanceláře?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Ing. Iveta Boháčová.