Asistent/ka managementu – zázemí, kde se budete rozvíjet!

Praha


O nás

Jsme společnost, která si zakládá na profesionalitě, efektivních procesech a přátelském pracovním prostředí. Hledáme organizačně schopného a samostatného člověka, který se postará o hladký chod agendy managementu a přispěje k optimalizaci interních procesů.

Pokud máte organizační schopnosti, jste spolehliví a chcete být pravou rukou manažerů, rádi vás přivítáme do našeho týmu!

Pracoviště: Industriální zóna Říčany - Jažlovice 

Náplň práce:

  • Podpora vedení společnosti – administrativní a provozní činnosti, příprava prezentací, statistik a analýz.
  • Organizace projektů – plánování, realizace a kontrola zadaných projektů, včetně výzkumů a analýz.
  • Optimalizace procesů – spolupráce na zlepšování interních struktur a postupů.
  • Správa dokumentů – udržování elektronických registrů, práce s tabulkami a textovými editory (MS Office).
  • Technická podpora – obsluha videokonferenčních a telefonních systémů.
  • Nákupy a vybavení – objednávání spotřebního materiálu, správa kancelářského prostředí.
  • Podpora HR – příprava pracovních inzerátů a popisů pracovních pozic.

Co od Vás očekáváme:

  • Pokročilá znalost MS Office – tabulkové procesory, textové editory a správa databází.
  • Angličtina na obchodní úrovni – Italština a další cizí jazyk výhodou.
  • Schopnost organizace – multitasking, proaktivita a samostatnost.
  • Komunikační dovednosti – zvládnutí videokonferencí a kontaktu se zahraničními partnery.

Co Vám můžeme nabídnout:

Finanční ohodnocení:

  • Nástupní plat 45.000 Kč, po zapracování (6 měsíců) 60.000 Kč.
  • 2x ročně prémie za výsledky.

Benefity:

  • Stravenkový příspěvek.
  • 4 týdny dovolené, po 2 letech 5 týdnů.
  • Vánoční balíčky z Itálie.
  • Příležitosti pro profesní růst – podporujeme další vzdělávání - jazykové kurzy italštiny a angličtiny

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis. Na vaše odpovědi se těšíme a obratem vám dáme vědět o dalším postupu. Nástup je možný ihned nebo dle dohody.



Benefity


  • Kariérní růst
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí


Detaily o pracovním místě:
Firma: EURINOX s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Asistent/ka managementu – zázemí, kde se budete rozvíjet!
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 45.000 – 60.000 Kč
Nabídka přidána: 26. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Poradce pro aktivní správu majetku
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Software Architect 🚀
Praha - ITIS Holding a.s.
AWS DevOps Engineer |Praha/Plzeň|
Praha - 80 000 Kč - 100 000 Kč
Skladník, expedient (m/ž)
Praha - 30 000 Kč - 32 000 Kč
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Back Office Assistant
Praha - Publicis Groupe CZ
Procurement Manager
Praha - British American Tobacco
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent/ka managementu – zázemí, kde se budete rozvíjet!: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka managementu – zázemí, kde se budete rozvíjet!?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45.000 – 60.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy EURINOX s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka managementu – zázemí, kde se budete rozvíjet! ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě EURINOX s.r.o. ještě dnes.
0.5973