Asistent/ka managementu

Liberec

Kdo jsme?

Jsme skupina DTZ, ryze český rodinný koncern s hlavním zaměřením na energetiku a strojírenství. Sídlíme v centru Liberce ve vlastním průmyslovém areálu, ve kterém jsme v posledních letech postavili zcela novou výrobní halu a kompletně zrekonstruovali největší administrativní budovu. Nekoukáme ovšem jen jedním směrem a rozvíjíme naši podnikatelskou činnost i v dalších oborech.

Koho hledáme?

Jako vrcholný management (správní rada) skupiny DTZ hledáme asistentku nebo asistenta, aby se stala či stal naší „pravou rukou“.

Jaké máme požadavky?

Hledáme samostatného a zodpovědného člověka:

  • s velmi dobrými komunikačními a prezentačními dovednostmi a potřebnou dávkou asertivity;
  • který má aktivní přístup a umí dotahovat věci do konce;
  • se rád bude učit novým věcem;
  • s ukončeným středoškolským vzděláním;
  • umí pracovat s PC a má řidičský průkaz skupiny B;
  • a ideálně zvládne komunikaci v angličtině, případně v němčině.

Jaká bude pracovní náplň?

Přímá podpora vrcholného managementu skupiny DTZ, a to především:

  • příprava podkladů pro rozhodování správní rady, porady managementu či obchodní jednání;
  • sjednávání schůzek a organizace kalendáře managementu;
  • výkon operativní činnosti nejrůznějšího druhu, které podpoří či usnadní práci managementu.

Chtěli bychom, aby po zapracování pracovní náplň obsahovala i:

  • účast na pravidelných poradách vedení, vedení zápisů a agendy úkolů z porady vyplývajících.
  • účast na obchodních jednáních;
  • řízení samostatných interních projektů.

Co nabízíme?

  • Mzdu v rozpětí od 28.000,- Kč do 40.000,- Kč podle dosavadních zkušeností a praxe;
  • zajímavou pracovní náplň s komplexním náhledem na činnost celé skupiny DTZ a multioborovým přesahem;
  • stabilní zázemí a práci v našem areálu v centru Liberce, ve kterém máme krásnou, nově zrekonstruovanou administrativní budovou;
  • 25 dnů dovolené;
  • možnost občasné práce z domova;
  • notebook a služební telefon;
  • možnost růstu a rozvoje;
  • pravidelné a pohodové teambuildingy a ještě lepší vánoční večírky
  • a další zaměstnanecké benefity.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz
  • Jiná způsobilost

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)
  • Němčina (aktivní)

Benefity

  • Závodní stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Firemní akce
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenkový paušál

Detaily o pracovním místě:
Firma: DTZ s.r.o.
Lokalita: Liberec
Pracovní pozice: Asistent/ka managementu
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 3. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Finanční účetní
Liberec - 30 000 Kč - 50 000 Kč
Strojní konstruktér
Jablonec nad Nisou - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Manipulant expedice
Liberec - 27 500 Kč - 37 500 Kč
Zástupce/kyně vedoucí v Liberci
Liberec - 25 000 Kč - 26 800 Kč
Lakýrník (m/ž)
Liberec - 340 Kč - 365 Kč
Koordinátor údržby | Liberec
Liberec - 65 000 Kč - 90 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent/ka managementu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka managementu?

Práce je nabízena v lokalitě Liberec.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy DTZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka managementu ve městě Liberec? Pošlete svůj životopis firmě DTZ s.r.o. ještě dnes.
0.6227