Asistent/ka kvality
Informace
Zahraniční firma obchodující se spojovacím materiálem aktuálně hledá vhodného uchazeče/uchazečku na pozici Asistent/ka kvality.
Náplň práce:
- administrativa oddělení kvality,
- pomoc při vyřizování reklamací,
- příprava podkladů pro pracovní postupy,
- příprava podkladů pro získání certifikátů kvality,
- vstupní kontrola,
- hodnocení dodavatelů,
- vzorkování, měření.
Pracovní doba:
- dle pracovní doby ve skladu v rozmezí od 7.00 - 15.30 hod. (nelze o víkendech ani po 16.00 hod.)
- možná práce z domu (po zapracování)
Co od vás očekáváme
- student VŠ, strojní nebo technické zaměření
- střední znalost AJ
-možnost pravidelné docházky
Co vám nabízíme
- plat od 170 Kč hodinu (dle zkušeností i více)
- práce na DPP
- flexibilní pracovní doba, možná práce z domu po zapracování
- dlouhodobá spolupráce
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka kvality: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka kvality?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 170 - 200 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BUFAB CZ s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa