Asistent/ka koordinátora
• Administrativní činnosti (práce s PC, vedení evidence, apod.)
• Komunikace se zaměstnanci a poskytování servisu
• Organizace pracovních pohovorů s uchazeči o zaměstnání
• Aktivní vyhledávání vhodných kandidátů
• Další úkoly dle pokynů nadřízeného
• Přihlašování a odhlašování zaměstnanců:
• Administrativní úkony spojené se vznikem a zánikem pracovního poměru.
• Komunikaci s institucemi, které spravují sociální a zdravotní pojištění.
• Vedení a aktualizaci databáze zaměstnanců.
Nabídka: • Práci na HPP (plný nebo zkrácený úvazek) nebo DPP
• Pravidelnou pracovní dobu (Po–Pá, 8:00–16:00)
• Možnost získání cenných zkušeností v oblasti personalistiky
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Možnost profesního růstu a seberealizace
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Služební notebook a telefon
Nástup: dle dohody
Požadavky: • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně absolventka)
• Aktivní řidičský průkaz sk. B a ochota řídit
• Základní znalost práce na PC (MS Office – Excel, Word, Outlook)
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Příjemné vystupování a proaktivní přístup
• Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
• Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
Poznámka: Pokud tě tato nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu . V případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Těšíme se na tvůj životopis!
}
-
Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Plzeň-město Pracovní pozice: Asistent/ka koordinátora Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 13. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka koordinátora: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka koordinátora?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.