Asistent/ka jednatele
Informace
Hledáme asistenta/ku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude:
- administrativní činnost a vedení kancelářské agendy,
- objednávání kancelářských potřeb
- příprava podkladů pro mzdy, evidence docházky zaměstnanců na DPP pro účetní
- vystavování objednávek, po zaškolení vypracování smluv dle požadavků jednatele společnosti
- zadávání faktur do účetního programu Pohoda
- obsluha kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování)
- tvorba výkazů a interních tabulek
Co od vás očekáváme
ÚSO vzdělání, flexibilita, schopnost a ochota učit se novým věcem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B, dobrá znalost práce v MS OFFICE, příjemné vystupování, kolegiální a aktivní přístup, schopnost týmové spolupráce, praxe v administrativě a znalost práce v programu Pohoda velkou výhodou.
V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš profesní životopis na uvedenou e-mailovou adresu.
Předem děkujeme všem zájemcům. Odpovíme jen těm, kteří splní naše kritéria.
Co vám nabízíme
Notebook a telefon i pro soukromé využití.
Příspěvek na stravné.
4 týdny dovolené.
Různorodou a samostatnou práci.
Práci v příjemném prostředí.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka jednatele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka jednatele?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 - 30 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Stavrecon Pardubice s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Pardubice - Administrativa