💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka

Brno-město




Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem kovoobráběcích nástrojů, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka jednatele / Obchodní referent/ka.

Vaše náplň práce:

* Vedení a zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře (včetně vyřizování pošty, přijímání a vítání hostů, evidence docházky apod.)

* Komunikace s centrálním evropským skladem v Belgii a výrobním závodem v Japonsku

* Koordinace logistiky

* Práce s firemním informačním systémem GAL6 (budete zaškoleni)

* Další ad hoc úkoly

* Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:00 – 16:30h

Očekáváme:

* SŠ/VŠ vzdělání

* Alespoň 3 roky zkušeností v administrativě, obchodu nebo zákaznickém servisu

* Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (zejména písemná, občasná telefonická komunikace se zahraničím)

* Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systém GAL6)

* ŘP sk. B – výhodou

* Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu

* Chuť se učit novým věcem

* Časovou flexibilitu

* Dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup k práci

Nabízíme:

* Zázemí stabilní společnosti, příjemné a neformální prostředí

* Podporu od zkušených kolegů

* Práci na HPP, plný úvazek – smlouvu na dobu určitou 2,5 roku (náhrada za mateřskou dovolenou)

* Nástupní mzdu 42 000 Kč – 46 000 Kč (dle Vašich zkušeností), navyšování mzdy k novému roku

* Roční bonusy dle výsledku hospodaření společnosti

* 25 dní dovolené, 3 sick days

* Stravenkový paušál

* Notebook, telefon

* Kanceláře: Brno – Slatina (bezproblémové a zdarma parkování před kanceláří společnosti)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Brno-město
Pracovní pozice: Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 42000 - 46000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 19. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
OBCHODNÍ ASISTENT
Brno - AC Jobs, s.r.o.
Obchodní referent/ka
Brno - AVES Servisní a.s.
Obchodní asistent/asistentka
Brno - Broker Consulting, a.s.
Asistent/ka
Brno - SIRIUS FINANCE, a. s.
Obchodní manažer - Brno
Brno - PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Vedoucí týmu realizace
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Premiér bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Junior Support for internal audits - poloviční úvazek
Brno - MANN+HUMMEL Service s.r.o. – Shared Service Centre
Datový analytik senior
Brno - Home Credit a.s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 42000 - 46000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.5473