Asistent/ka jednatele
Informace
- komplexní zajištění administrativy společnosti, vyřizování obchodní a úřední korespondence
- podpora jednatele v administrativních činnostech a zajištění chodu sekretariátu
- personalistika – vedení personální evidence, evidence pracovně-lékařských prohlídek, evidence docházky zaměstnanců, komunikace s uchazeči o zaměstnání
- správa a vedení dokumentace k BOZP a PO, organizace školení
- zpracování podkladů do dotačních programů
- tvorba nabídek do veřejných zakázek
- zpracování statistik průmyslu
- organizace firemních akcí a péče o návštěvy
Co od vás očekáváme
- výbornou znalost českého jazyka
- znalost AJ nebo NJ komunikativní úrovni
- ukončené minimálně střední odborné vzdělání - ekonomického směru výhodou,
- znalost práce s PC na pokročilé úrovni (MS Office)
- znalost platných právních předpisů (pracovní právo, GDPR)
- příjemné vystupování, proaktivní přístup k řešení problémových situací, organizační schopnosti, pečlivost a systematičnost, odolnost vůči stresu
- řidičský průkaz skupiny B
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
Co vám nabízíme
- stabilní zázemí společnosti
- vzdělávací kurzy a školení
- flexibilní pracovní dobu
- příjemný pracovní kolektiv
- příspěvek na stravování
- příspěvek na dopravu
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka jednatele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka jednatele?
Práce je nabízena v lokalitě Hranice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ELEKTRO-LUMEN, s. r. o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Hranice - Administrativa