Asistent/ka generálního ředitele
O nás
Jsme výrobce dvoumístného ultralehkého letounu Vl3, motorového kluzáku Phoenix U15 a čtyřmístného Evolution Turbine letounu, dodáváme do celého světa. Investujeme do inovací technologie výroby a prostředí pro naše zaměstnance. Jsme mladá dynamická společnost s vyprodanými zakázkami.
Přijmeme do našeho mezinárodního týmu Zkušeného Asistenta/Zkušenou Asistentku generálního ředitele společnosti.
Náplň práce:
- Spravování agendy generálního ředitele společnosti: správa kalendáře schůzek, výdaje, tvorba a příprava e-mailů a prezentací.
- Zajišťování letenek, itineráře a agend; a sestavování dokumentů pro schůzky a návštěvy zákazníků, dealerů a pilotů souvisejících s cestováním.
- Plánování, koordinace a dodržování harmonogramu generálního ředitele.
- Organizace itineráře v zasedací místnosti.
- Komunikace přímo a jménem generálního ředitele o záležitostech souvisejících s programovými iniciativami generálního ředitele.
- Komunikaci mezi kanceláří generálního ředitele a všemi odděleními.
- Úzce a efektivně spolupracovat s generálním ředitelem, aby jej dobře informoval o nadcházejících závazcích a povinnostech a náležitě navazoval.
- Zpracovávání osobní korespondence a dalších úkolů, které usnadňují generálnímu řediteli schopnost efektivně vést společnost.
- Dohlížení na údržbu kanceláře a kuchyňských prostor generálního ředitele.
- Spravování právních dokumentů včetně smluv s pojišťovnami.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- Pracovní zkušenosti jako asistent generálního ředitele
- Odborná znalost písemné i verbální komunikace v českém a anglickém jazyce – C1
- Silné organizační schopnosti
- Velmi silné mezilidské dovednosti a schopnost budovat vztahy s obchodními partnery
- Prokázané proaktivní přístupy k řešení problémů se silnou rozhodovací schopností
- Emocionální vyspělost a prokázaná schopnost zacházet s důvěrnými informacemi diskrétně, být přizpůsobivý různým konkurenčním požadavkům
- Znalost práce s Microsoft Office (Outlook, Word, Excel a Power Point), Adobe Acrobat a webových platforem sociálních médií.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí silné mezinárodní společnosti se zajištěným zdrojem zakázek
- Dovolenou 5 týdnů
- Roční odměny
- Odměny za inovaci
- Možnost závodního stravování a příspěvek na stravování
- Notebook, mobilní telefon, služební vozidlo
- Pro příznivce létání možnost získání pilotního průkazu a pilotům letadlo k pronájmu na víkend třeba k moři
- Vzdělávací kurzy, školení
- Firemní akce, vyhlídkové lety pro rodinné příslušníky
Další informace k lepšímu rozhodnutí máme na Facebooku, Instagramu či webových stránkách anebo nám prostě zavolejte.
www.jmbaircraft.com
JMB Aircraft s.r.o, Voštice 964, 566 01 Vysoké Mýto
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka generálního ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka generálního ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Vysoké Mýto.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka generálního ředitele ve městě Vysoké Mýto?
Pošlete svůj životopis firmě CRI ameba.eu, s.r.o. ještě dnes.