Asistent/ka generálního ředitele

Pardubice

Jsme výrobce dvoumístného ultralehkého letounu Vl3, motorového kluzáku Phoenix U15 a čtyřmístného Evolution Turbine letounu, dodáváme do celého světa. Investujeme do inovací technologie výroby a prostředí pro naše zaměstnance. Jsme mladá dynamická společnost s vyprodanými zakázkami.Přijmeme do našeho mezinárodního týmu Zkušeného Asistenta/Zkušenou Asistentku generálního ředitele společnosti.Co bude tvou náplní práce:• Spravování agendy generálního ředitele společnosti: správa kalendáře schůzek, výdaje, tvorba a příprava e-mailů a prezentací.• Zajišťování letenek, itineráře a agend; a sestavování dokumentů pro schůzky a návštěvy zákazníků, dealerů a pilotů souvisejících s cestováním.• Plánování, koordinace a dodržování harmonogramu generálního ředitele.• Organizace itineráře v zasedací místnosti.• Komunikace přímo a jménem generálního ředitele o záležitostech souvisejících s programovými iniciativami generálního ředitele.• Komunikaci mezi kanceláří generálního ředitele a všemi odděleními.• Úzce a efektivně spolupracovat s generálním ředitelem, aby jej dobře informoval o nadcházejících závazcích a povinnostech a náležitě navazoval.• Zpracovávání osobní korespondence a dalších úkolů, které usnadňují generálnímu řediteli schopnost efektivně vést společnost.• Dohlížení na údržbu kanceláře a kuchyňských prostor generálního ředitele.• Spravování právních dokumentů včetně smluv s pojišťovnami.Požadujeme:• SŠ vzdělání ekonomického směru• Pracovní zkušenosti jako asistent generálního ředitele• Odborná znalost písemné i verbální komunikace v českém a anglickém jazyce – C1• Silné organizační schopnosti• Velmi silné mezilidské dovednosti a schopnost budovat vztahy s obchodními partnery• Prokázané proaktivní přístupy k řešení problémů se silnou rozhodovací schopností• Emocionální vyspělost a prokázaná schopnost zacházet s důvěrnými informacemi diskrétně, být přizpůsobivý různým konkurenčním požadavkům• Znalost práce s Microsoft Office (Outlook, Word, Excel a Power Point), Adobe Acrobat a webových platforem sociálních médií.Nabízíme:• Zázemí silné mezinárodní společnosti se zajištěným zdrojem zakázek• Dovolenou 5 týdnů• Roční odměny• Odměny za inovaci• Možnost závodního stravování a příspěvek na stravování• Notebook, mobilní telefon, služební vozidlo• Pro příznivce létání možnost získání pilotního průkazu a pilotům letadlo k pronájmu na víkend třeba k moři• Vzdělávací kurzy, školení• Firemní akce, vyhlídkové lety pro rodinné příslušníkyVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek

Detaily o pracovním místě:
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.
Lokalita: Pardubice
Pracovní pozice: Asistent/ka generálního ředitele
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Řidič dodávky - Pardubice
Pardubice - CROSSDOCK CZ s.r.o. | 10 500 Kč - 15 000 Kč
Seřizovač CNC
Pardubice - 35 000 Kč - 38 000 Kč
Řezník v Pardubicích
Pardubice - 35 000 Kč - 36 200 Kč
Manažerská příležitost - Pardubice
Pardubice - Generali Česká pojišťovna
Pracovník ostrahy Přelouč
Pardubice - 15 000 Kč - 19 000 Kč
Prodavač/ka v Pardubicích
Pardubice - 21 300 Kč - 23 100 Kč
Operátor CNC (2 směny)
Pardubice - 35 000 Kč - 40 000 Kč
Objektový manažer/ka
Pardubice - 32 000 Kč - 37 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent/ka generálního ředitele: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka generálního ředitele?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka generálního ředitele ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě CRI ameba.eu, s.r.o. ještě dnes.
0.2558