Asistent/ka ekonomického/finančního oddělení (pomocný/á účetní-back office specialist)

Vestec u Prahy

Hledáme nového kolegu/kolegyni na ekonomické oddělení, kteří budou poskytovat podporu kolegům mzdového, personálního a finančního oddělení, spolupracovat s nimi a připravovat podklady a měsíční reporty. Hledáme precizního kolegu nebo kolegyni, kteří se nebojí a jsou odolní vůči stresu.

Zkušenosti se mzdovým či fakturačním programem vítáme, ale nejsou podmínkou, vše Vás naučíme. Základní znalosti ohledně mezd a fakturace Vám však usnadní zapracování. Hledáme zkušené pracovníky i absolventy, kteří mají chuť učit se novým věcem.

Na této pozici budete zodpovědní za zpracování podkladů mezd zaměstnanců společnosti pro mzdového účetního, za související administrativní a personální úkony a za zpracování podkladů k fakturaci.

Náplň práce:

  • spolupráce se mzdovým účetním a zpracování podkladů pro přípravu mezd cca pro 150 zaměstnanců (HPP, DPP, DPČ)
  • vedení mzdové agendy zaměstnanců
  • příprava podkladů ročního zúčtování,
  • práce v docházkovém systému
  • podklady pro diety a zahraniční stravné řidičů
  • organizace a zajištění efektivního chodu kanceláře
  • komunikace s institucemi a úřady
  • komunikace a spolupráce napříč společností s ostatními odděleními
  • administrativní činnosti související s chodem ekonomického oddělení
  • Sledování legislativních změn týkajících se mzdové a personální oblasti
  • Případný zástup HR v zadávání/ukončování aj. zaměstnanců v interních systémech
  • Správa firemní dokumentace a zajištění její správné archivace a přístupnosti.
  • podpora při vedení účetnictví, doplnění podkladů pro fakturaci, fakturace
  • Práce s fakturačním programem Pohoda
  • Kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu
  • Kontrola hotovostních a bezhotovostních úhrad přijatých/vystavených faktur a párování pro účetní jednotky

Požadujeme:

  • praxe ve zpracování mezd velkou výhodou, ne však podmínkou
  • komunikační, organizační a prezentační dovednosti
  • flexibilita a schopnost zvládat více úkolu současně
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, důslednost, smysl pro detail
  • čeština slovem i písmem na vynikající úrovni
  • dobrá znalost práce na PC a MS Office, kladný vztah k výpočetní technice
  • řidičský průkaz skupiny B.
  • minimálně SŠ ideálně ekonomického směru (není podmínkou)
  • zkušenost v oblasti HR a povědomí o fungování jednotlivých procesů výhodou
  • Základní přehled zákoníku práce
  • znalost mzdové legislativy a zájem o případné změny
  • znalost účetního programu "Pohoda" výhodou
  • Zkušenosti s administrativou a účetnictvím výhodou
  • chuť dál se vzdělávat

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou historií
  • Práci na plný úvazek a pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení dle vzájemné domluvy a dosažených zkušeností.
  • Možnost školení a vzdělávacích programů pro rozšíření znalostí
  • Pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí
  • slevy na firemní služby, zaměstnanecké benefity
  • příspěvek na dopravu
  • penzijní připojištění
  • mobilní telefon
  • parkování v areálu

Nástup možný IHNED/ dohodou

Detaily o pracovním místě:
Firma: Gumdrop s.r.o.
Lokalita: Vestec u Prahy
Pracovní pozice: Asistent/ka ekonomického/finančního oddělení (pomocný/á účetní-back office specialist)
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 24. 6. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    39 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce

Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
FINANČNÍ ŘEDITEL/KA (CFO) CZ (+SK) - PRAHA (A674)
Praha - B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Finanční expert
Praha - Česká pošta
Specialista prodeje - Home office
Praha - 4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Finanční analytik |Banka|
Praha - Grafton Recruitment
We are looking for Product specialists in Cards!
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Junior Motion Designer
Praha - Publicis Groupe CZ
Marketing Activation Executive
Praha - British American Tobacco
Finanční expert
Praha - Česká pošta
Specialista prodeje - Home office
Praha - 4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Hledáme poradce na pobočku Praha 4 (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
ESG Trainee - analytik/analytička (DPČ)
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia

Práce Asistent/ka ekonomického/finančního oddělení (pomocný/á účetní-back office specialist): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka ekonomického/finančního oddělení (pomocný/á účetní-back office specialist)?

Práce je nabízena v lokalitě Vestec u Prahy.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Gumdrop s.r.o..